Thursday, March 15, 2012

melihat kebahagian si DIA yg pernah bertahta di hati

asalamualaikum...
dah lama x update blog saya...
melihat kebahagian si dia yg pernah bertahta di hati...secara jujur la..memang ia nya secara zahir nampak gembira..tp secara batin ia nya menyiksakn...ia lah..mungkin sbb dye pnh jd yg kite syg kn..kalau boleh saya x mahu jumpe dia dan dia di poli..tp nk buat mcm mne..sbb kami satu poli...sangat menyiksakan diri ini bile orang yg pnh bg harapan ngan kita jln ngan orang laen kn..yg paling perit couple ngan house mate sendiri...xpe itu saya boleh terima sbb mungkin jejaka itu dapat menambat si dia kot...yg lebih pilu bila house mate saya sakit dia berikan makanan kt kawan saya depan mata saya..wow...rasa ingin gugr air mata saya melihat bende itu...time saya ape pon xde..hahahahah..rasa mcm nk tukar poli jew..saya igt saya nk apply IPG la..harap2 la ianya dpt..boleh la saya tinggal kn poli tercinta.walaupon berat kn...saya sayang kawan2 saya tp.........
saya x mampu tulis ape2 lagi..sbb ianya membuat kn air mata saya mahu gugur..sekuat mana lelaki itu..dalaman nye tetap lembut..
sekian sahaja tok hari ini..
jumpe lagi :)

1 comment:

  1. cinta xseharuskan memiliki..saya dh rase apew yg awk rase..so , tabahkan ati k?? mybe adew hikmahnye...

    ReplyDelete