Monday, December 20, 2010

aku nk dowg tau

firstly aku nk dowg tau yg aku syg sgt2 dowg...aku syg persahabatan aku ngan dowg..dulu aku persahabatan aku ngan dowg close..tp sbb kn ape tah fwenzship aku ngan dowg semua renggang..yg palin renggang dgn sorg nie...aku x tau la ape yg aku dah buat kt dye smpai dye langsung x tgr aku..kdg2 pandang aku pon x nk..tah la..aku kdg2 rase aku nie teruk sgt kew sbg kawan..mungkin membe ngan aku nie membosan kn kot..that why dowg xnk mmbe ngan aku kot..aku dah anggap dowg cm family aku sendiri...bia la..mybe dye bahgia kot x mmbe ngan aku..aku cume mampu berdoa supaya dye bahgia dengan kawan2 dye yg lagi baik dri aku,org yg dye syg n family dye...selain tu  aku gak berdoa supaya dye berjaya di dunia n akhirat...walaupun kte dah x bertegur..aku ttp syg ko sbg kawan..kenangan terindah dengan ko akan aku abadi kn dlm idup aku...walaupon hanye seketika saat indah bersama ko...thankz sbb pnh jd best friend aku..best sgt mmbe ngan ko..aku tau ko bnyk masalah..bro just ignore what people say about u..klu ko ade prob..try ckp ngan org yg boleh percaye n sudi dgr prob ko..aku tau..ko xnk org len tau msalah ko kn...
but ko kne luahkn gak ape yg ko rse kt seseorg bro...gud luck

Yg lagi sowg dulu aku close giler since form 1..but skrg dah renggang...dulu kteowg dah mcm adeq bradik..aku anggap dye dah mcm abg aku..dye slalu bg nasihat kt aku..aku gaduh ngan dye skali jew tu pon mse form 1..skrg kteowg akn bertegur pon klu penting jew..dye pon dah bahgia dengan kawan yg dye ade..aku pon cme mampu berdoa agar dye berjaya dalam idup n di akhirat..kenangan paling best mse mmbe ngan dye..mse kteowg msk cekodok kt kem..bro akan ku abadikn kenangan dlm idup aku...thankz sbb pnh jd best friend aku bro...best sgt2 mmbe ngan ko...

mmbe aku yg lain dog semua happening..dowg ialah dyra,eira,jai,naz,anja,azlee,far8,zetty,ummi,fyt,dahlia,nina,bnun,mira teha,izzati,ummi farhana,mira liana,gee,enna,karimah..dowg semua nie best giler loh...slalu wt aku happy..ssh nk cri mmbe cm dowg...dowg phm aku tu yg penting..yg paling penting dowg hargai aku..aku akan hargai dowg dlm idup aku..klu aku ade prob dowg slalu bg semangat kt aku..dowg slalu tlg aku klu aku ade prob..thankz guyz..i love u all so much...iaku happy mmbe ngan kowg..jom kte pertahankn fwenzship kte...kenangan terindah ngan kowg x akn aku lpe..
aku pling akn rindu nk lepak gelak2 ngan kowg..mkn2 ngan kowg..nnti aku akan rindu nk blaja smbil gossip..good blees them..ya allah bg la kami semua berjaya didunia n akhirat..dan semoga fwenship kteowg kekal smpai ble2...

1 comment:

  1. for sure weh..
    we're gonna be best frens 4 eva ;)

    ReplyDelete