Saturday, November 26, 2011

new besties part 3

nie bia saya cerita besties saya part 3...
meyh saya mulakan denga 2 sekawan nie..yg belah kiri nama safwan n belah kanan name adib..saya cerita yg pasal safwan dulu eik..first dye nie mmg belagak..mse kt dewan aku tny agak belagak la muka dye jawab..first agak anti la..tp ble knl kt fb...ternyata dye baek...siap tinggal kn no fon kt wall dye...sgt berani ini kawan..ktp oli aku memang jarang jumpe dye..almaklum la..dye nie kelas laen..tp ari tu ade ar tgr dye..ternyata dye nie baek...
adib-dye nie first time aku jumpe kt dlm dewan time anugerah ketua jabatan...first knl dye..dah oke.sgt giler2...best dpt lpak ngan dye...last ari tu kite org lepak kt kedai mkn sambil tgk hoki dengan ady,haziq n khairul.dye nie baek,caring...cara pemakaian dye sgt hot....thankz la adib..best dpt knl ngan ko..next sem dye dah x blaja kt poli aku lagi...dye tkr kt poli kuantan..xpe adib..friendz never end aw...aku doakn ko berjaya..n jg lpe kami di PKB...ade mase kite lepak agi eik adib...aku minx maaf klu aku ade wt slh n silap kt ko adib...
now dorg dah jd besties aku...
thankz korg...


din-sgt best dpt knl ngan dye...sorg yg humble...senang tok di bawa berbicara...first time knl dye mse buka puasa...dari situ aku dpt tau dye nie memang baek..best dpt lepak ngan dye kt hostel dye...n last lepak ngan dye mse kt kb...thankz din coz be my besties...aku doa kn ko berjaya aw..

wan-nie dak uma sewa aku..dye baek..agak sporting...best dpt mmbe ngan dye..dah aku x tau nk tulis ape psl ko...thankz coz be my besties..aku akan doakn ko berjaya wan :)

hahha..nie la kawan aku yg sgt suka gelak..yg kiri nama shyra n yg kanan ekyn...
shyra-dye nie memang sgt suka gelak..aku knl pon mse first time study kt kios...memang leh msk la ngan dye..mmbe ngan dye akan gelak sokmo..buat keje gelak,makan gelak...tiap saat dye akan gelak..smpai aku tertanya2 dye nie lahir tahun gelak kew..btw best dpt knl nan ko..thankz make me smile at poli..
thankz besties...aku doakn ko berjaya
ekyn-dye pon mcm shyra ske gelak..klu study ngan dye akan gelak...tp dye nie dak pandai kn..so aku msk jew...best dpt study elektrik,sciencen math ngan dye..dye osrg yg caring...pendengar yg setia..dye bnyk bg aku semangat..klu aku ade prob...ekyn thankz coz bg aku headphone....btw ko mmg best la..thankz coz make me smile at poli..thankz became my besties...aku doakn ko berjaya ekyn

ijat-dye first aku x knl sgt..aku knl pon melalui din..dye nie agak peramah..best dpt knl ngan ko ijat..yg menarik nyer pasal dye nie...buffday dye sme ngan aku.haha...leh ar jd kemba aku kn..hahaha..tu pon aku perasan mse blaja elektrik...dye nie baek n agak caring..best dpt knl ko..aku ske kawan ngan ko..thankz besties n aku doakn ko berjaya ijat

min-nie mmbe yg sgt best..best dpt lari bersama ko dlm larian merdeka 1 malaysia...n palaing best ddk ngan ko time ceramah dato'dr fadzilah kamsa...ko mmg happening la..best kot blaja ngan ko..thankz min sbb aja aku elektrik smpai aku phm...n last thankz became my besties n aku doakn ko berjaya...
friendz ever

wan muhammad naim-dye nie first time aku nampak kt dewan..aku igt dye nie cina..tp ble lalu depan aku name naim..x sangka melayu...first aku tny mmbe uma aku..ko knl x dak nie..skali dye ckp satu kelas...aku rapat pon melalui FB...tp firstdye agak sombong..
tp ble dah tgr kt lua dye nie baek...dah la naim aku x tau nk tulis ape psl mu...mu memey baek..
thankz became my besties...aku doa kn mu berjaya naim...

TGU LA SAMBUNGAN BESTIES DI PKB...
AKU DOAKN SEMUA BESTIES AKU BERJAYA N AKU HARAP PERSAHABATAN AKU NGAN DORANG AKAN KEKAL SAMPAI BLE2...WALAUPUN KITE AKAN TERPISAH SATU HARI NNTI...
AKU SYG KORG SGT...

No comments:

Post a Comment