Wednesday, January 18, 2012

BoSaN NYE SeM 2

asalamulaikum pembuka bicara,
salam sejahtera pembuka,
tirai dibuka bermula cerita,
persahabatan kami di sem dua..

wah berpantun plak aku mlm2 nie...oke selepas dah lame x udate blog saya..hari nie saya nk update..kisah bermula dari first day msk poli 26/12...dari hari pertama sem 2 mmg nampak jurang persahabatan antara kamu semua..tah la..aku pon x tau..mungkin sbb laen uma kot..tp dulu boleh jew..dulu kami selalug mne2 sme2..g makan,g jalan2..pas kelas jew mesti lepak sme2..tp tu dulu la..skrg pas klas semua buat hal sendiri..sng cite pas class terputus la segalanyer...lepas klas semua dlm dunia msing2...dulu kelas aku riuh rendah la ngan mmbe2..semua satu kepala..skrg ddk dlm kelas x semeriah dulu...dah rase mcm first time knl plak..aku skrg just btl2 rapat pon ngan sebahagian jew..mungkin aku jew kot yg rase...tp ini dari naluri aku sendiri kn..xpe la..dulu aku beria2 nk pindah..korg x bg..korg ckp mcm nie kew kawan..tp bila aku x pindah..ini aku dpt..xpe la..aku redha la..korg nk sgt buat dunia korg kn..aku akan buat hal aku sendiri..aku memang sayang friendship kite..aku dah anggap korg macam adeq bradik aku..tp xpe la.life must go on..xpe la..bia aku study kt sini sorg2 smpai aku grad kt sini..agi pon this sem aku nk work hard tok dpt dekan..aku memang nk tgk kawan2 aku semua berjaya tanpa carry ape2 subject...tp ble ajak study ramai bz kn..aku x leh nk buat ape ala kn..xpe2 korang study la cara korang..aku study cara aku..
dah penat nk taip...

oke minx maaf klu spe terasa..aku xde niat..aku tulis dari hati yg ikhlas..
:)

No comments:

Post a Comment