Monday, May 14, 2012

akan bermula kehidupan sebagai seorang askar wataniah

oke start lusa akan bermula hidup saya sebagai seorang askar wataniah berpangkat prebet...perasaan saya still bercampur aduk...adakah saya mampu untuk menempuh segala dugaan di sana nnti...kawan baek saya 2 orang x g..dan ramai gak orang tarik diri last minute...xpe2 berkat doa ayah dan ibu..mesti segala perjalanan saya akan berjalan dengan lancar...bkn ayah ibu sahaja...semua orang sekeliling saya doa kn saya..dan mereka bnyk bg nasihat kt saya..mereka bnyk berpesan..ini la cara nk kejar cita2 saya..saya tahu..ramai yg berpangkat tinggi akan pandang renah askar wataniah..sbb kami simpanan sahaja...tp xpe..saya nk bukak mata orang yang penah kutuk2 saya kt skola dulu..mereka pnh panggil mcm 2 kt saya..ye la..saya nie rapat ngan perempuan..mreka panggil "PONDAN,GAY L,SOTONG SEMUA"tp saya bersabar...nnti saya akan bukti kn saya bukti kn saya boleh..bukan senang kite di hina time sekolah dulu kn..
kawan2 semua doakan saya berjaya tamatkn latihan wataniah nnti aw..
AMIN...
<3

No comments:

Post a Comment