Wednesday, August 22, 2012

thats what I'M call friendship..

asalamualaikum dan salam sejahtera...oke hari nie howit nk update pasal SAHABAT...mcm biasa la...kawan yg time ssh mmg ssg nk cari..kawan time sng mmg bnyk...tah la...kebanyakan kawan howit...dah masuk UNIVERSITY semua belagak tahap dewa...dulu oke..tp..tah la..mybe sbb dorg dak U kot...ye la kite nie bkn nyer pandai mcm dorg kn..kadang2 jd terlampau peramah nie susah gak kn...ye la..orang2 nie dorg akan tgr or rapat ngan orang2 yg knl jew..ahahha...tah la..penat plak jd orang peramah..mybe saya kne tukar cara saya kot..saya akan jd peramah ngan orang yg saya knl jew...tah la...persahabatan saya ngan mmbe baek saya kt poli pon makin renggang...tah la..mungkin kelemahan diri saya...jujur mmg saya agak terasa dengan mereka..tp tah la..dlm hati saya allah jew tahu..now saya perlu kn kawan2 baek saya yg lama...mereka la kawan saya boleh buat saya gembira..mereka kawan time susah dan senang...kn best klu saya same tempat belajar ngan mereka..
NINA,DAHLIA,UMMI,ZETTY,FIT,EIRA,DIRA,AZLEE,FAR8,NAZ,JAI,MIRA...AKU RINDU KORANG LA...KAN BEST KITE SEMUA SME TEMPAT BELAJAR..MISS ALL MOMENT WITH ALL OF U... :'(

No comments:

Post a Comment