Tuesday, April 19, 2011

AL-FATEHAH buat abgku MUHAMAD REDZUAN SHAH

al-fatehah buat abgku muhamad redzuan shah yg pergi pada 15/1/2010..abgku pergi akibat excident motor..aku dpt tau abg aku call yg dye excident..first cm x caye gak..tp aku g sendiri melawat dye kt hospital..smpai sne.aku terkejut ble tgk dye kt ICU..aku xnk nangis depan dye..sbb dye leh dengar kn..muka dye lebamdah x rupa dye..yang aku sedih ble doktor ckp yg tulang dye semua retak..n mlm tu doktor ckp klu dye hidup dye akan bergantung pada wayer..sedih giler la..aku xpnh tgk dye selemah tu..tepat kol 3 pagi..aku dpt call yg dye dah meninggal..ya allah..aku terus ttp call sbb x dpt tahan..ye la..terkesima n aku terdiam beribu bahasa..pastu aku msg naz,,tny tol kew x..aku x puas ati..aku call balik dowg..dowg ckp btl..dowg ckp aku kne terima takdir nie..pagi tu gak aku msg semua mmbe kt skola..semua x caye..pastu sorg2 call...
pastu aku g tgk ko wt kali ter akhir kn..aku tgk ko dah pakai kain kafan..aku x sangke aku sembahyang kn abg aku sendiri..aku x sangka aku tgk ko dikebumi kn..aku x sangka aku dgr org bace talkim stok mmbe aku..aku x sangka aku akan siram air kt kubur kawan aku sendiri..aku terpakse lalui semua tu..

wahai abgku..aku rindu ko..dah setahun ko pergi tinggal kn aku dan rakan2..tp ko ttp dalam igtan aku..ko caring sgt wan..ssh nk cri abg cm ko..ko alwayz buat aku happy..kalau aku ade masalah ko alwayz tny...aku ade prob kew..tp skrg ko xde..so xdela abg nk tny aku ade prob kew..xde la abg nk ceriakn aku klu aku tgh xde mood..wan aku rindu nk lepak ngan ko..rindu nk mkn2 ngan ko..ye la time open hose..spe agi mmbe yg slalu open dulu...ye la..kite semua slalu g open house same2 since aku knl ko..best sgt time g king of the road adidas tu..ye la.kite dtg lambat..smpai2 org dah lari..balik dri ctu kte trus g kenduri...wan lepas nie dah xde la kn nk konvoi ramai2...mcm mimpi jew weyh ko pergi dah satahun tinggal kn kite org...wan aku alwayz doakn ko tenang n di tempatkn di kalangan org2 beriman...wan sory ari tu x dpt g kenduri ko..aku kt plkn..aku sedih sgt x dpt g..aku nk sgt g...tp..aku ade tugas yg laen kn..

No comments:

Post a Comment